Documenten

216 documenten

Vul zoekcriteria in
Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.
Periode
U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.
Sorteren op:
  1. Ik heb dezelfde detachering in het wegvervoer gemeld in het meldloket WagwEU en het Europese portaal voor detacheringen wegvervoer. Kan ik een verzoek indienen om de melding in het meldloket WagwEU te verwijderen?

    Als u dezelfde detacheringen hebt gemeld in zowel het meldloket Wet arbeidsvoorwaarden gedetacheerde werknemers in de Europese ...

    Vraag en antwoord

  2. Ik ben een wegtransportonderneming en ik meld nu de detacheringen in het Europees portaal voor detacheringsverklaringen wegvervoer. Ik wil graag dat al mijn persoonsgegevens verwijderd worden uit het meldloket WagwEU? Kan dat?

    Nee, de gegevens uit het meldloket kunnen niet worden verwijderd. Uw gegevens staan in het meldloket omdat u wettelijk verplicht ...

    Vraag en antwoord

  3. Mijn persoonsgegevens bij een melding in het meldloket kloppen niet. Kunnen deze gecorrigeerd worden?

    Alleen diegene die de melding heeft gedaan kan persoonsgegevens corrigeren of een melding wijzigen. Vaak is dit de ...

    Vraag en antwoord

  4. Factsheet: Wat u als werkgever moet weten over de WagwEU en het meldloket

    Brochure | 24-04-2023

  5. Wij verstuurden een brief over de meldplicht voor buitenlandse werknemers

    In de week van 27 maart 2023 verstuurde het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid een brief over de meldplicht voor ...

    Brief | 11-04-2023

  6. Ik werk met een buitenlands uitzendbureau, hoe werkt melden in dat geval?

    Buitenlandse werknemers die door een buitenlands uitzendbureau gedetacheerd worden, moeten ook gemeld worden. Wie ...

    Kaart | 20-03-2023

  7. WagwEU animatie werkgever

    Video | 02-03-2023

  8. WagwEU animatie opdrachtgever

    Video | 02-03-2023

  9. WagwEU animatie Nederlandse opdrachtgever

    Video | 15-11-2022

  10. Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ontvang geen mail met een nieuw tijdelijk wachtwoord.

    De mail kan beland zijn in uw spambox of ongewenste mail; of de inkomende mail wordt geblokkeerd door de firewall van uw bedrijf. ...

    Vraag en antwoord